Måndag 3 juni

Här är en bild från 17 maj- norges nationaldag på de flesta från vårat miniland team, bara Liza som saknas!
Det var dåligt väder en dag när vi var lediga förra veckan, så jag, Mikaela och Alexandra passade på att åka in till Palma! De regnade och var ganska kallt men var väldigt fint där och tog ungefär en timme dit med buss!
Här är jag och Mikaela efter "paint the host" där barnen målar på oss, och tävlar om vem som kan få mest färg på sig! Barnen älskar det, men när man ska få bort all färg (speciellt i håret) när det har torkat är inte riktigt lika kul....haha tre duschar senare är de mesta borta i alla fall ;)
 
Idag börjar jag först 11.45 och slutar 20.00 så har passat på att sola nu innan jobbet, har varit perfekt väder nu sen de blev juni, precis lagomt varmt! Jag och Linnea, som jag bor med, har köpt en pool så i lördags invigde vi den med poolparty på våran takterass! Bild kommer förhoppningsvis senare. På kvällen lagade jag, Linnea och Liza kikärtsbiffar som blev riktigt goda, kul att äta någonting annat än matsalsmaten som kan bli lite enformig :)
Igår skypade jag med Linda! Var ju hela tre veckor sen vi pratade på riktigt så var kul! På kvällen kom Mikaela hit och sov över sen, är rätt långt att gå hem till henne annars. Nu jobb!
 
/Frida
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0