Söndag 12 Maj

Hej! Landade här på Alcudia på Mallorca i fredags, sent på natten. Flygresan gick bra, fick sitta längst fram med extra benutrymme så kändes riktigt lyxigt :)
På lördagen visade Cassandra,som jag bor med tillsammans med Christian och Linnea, mig runt här. Såg blandannat "Iron man" , som är ett jättestort lopp med cykling, löpning och simning så det har varit väldigt mycket folk i farten, men nu har de lugnat sig lite!

Bor i all fall i ett hus/lägenhet som är mycket större än jag hade väntat mig! Alla vi fyra har vasitt sovrum, här är mitt


Huset har två våningar, och det finns tre badrum, här är de minsta

Hela taket är ett stort soldäck

och en uteplats på bottenplan



Idag var min första dag på hotellet, är väldigt mycket att lära sig men det var roligt så de känns kul! Lånar wifi från ett cafe nu, men vi ska kolla vad de kostar att ha internet i huset sen :)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0