Fredag 31 maj

Nu har vi äntligen, efter mycket om och men, fixat internet till vårat hus! Så nu kommer de förhoppningsvis bli mer bloggande :) Jag har tyvärr blivit jätteförkyld så har försökt ta de lugnt efter jobbet så jag blir frisk så fort som möjligt!

Idag har jag varit här i exakt tre veckor, jag har börjat komma in i allting mer och de känns som att jag har varit här mycket mycket längre eftersom vi har hunnit med så himla mycket på kort tid! Såhär ser våra jobbkläder ut: Orange tröja, finns linne också, med mörkblå shorts eller trekvarts långa mjukisar, med mörkblå huvtröja och mörkblå regnjacka, är sköna kläder men har en känsla av att jag nog inte kommer bära oranget frivilligt på ett bra tag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0