Tisdag 4 juni

Igår var det jobb och på kvällen bakade jag glutenfri kladdkaka, blev helt okej men det svåraste visade sig vara att hitta kakao, och inte glutenfritt mjöl som jag hade trott. Fanns någonting som skulle likna kakao men hade en helt annan smak, så vi fick komplettera med nutella, men det gick de med! :)

Idag har jag jobbat 10-12 14-17, är bara en som jobbar på tisdagar eftersom det är egentligen våran lediga dag, men idag var det min tur att jobba! På lunchen hann jag ner till stranden en sväng, känns rätt overkligt att man hinner ha en minisemester på lunchrasten! Men medans alla andra var lediga har jag stått och strykit en himla massa pärlplator idag...Sen har jag köpt en mobil med spanskt nummer eftersom att min riktiga måste skickas hem på lagning. Han som jobbade där kunde inte så bra engelska så vi fick komunicera genom google translate, men gick de också! :)

Dom har föresten världens godaste yoghurtglass här!

 
Och här är en bild på våran fina pool! Skylten i bakgrunden är en "No diving" varnings skylt, för säkerhets skull ;)
 
/Frida

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha. När du tidigare skrev poolparty trodde jag en stor pool ;) haha.

Svar: Haha var meningen ;) men blev en barnpool istället =)
Frida Ohlsson

2013-06-05 @ 07:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0