Lördag 8 juni

Ledig dag idag som har spenderats på sea club, ett hotell i närheten där jag, Liza, Stina och Linnea har solat och badat. Efter det har vi varit hos oss och lagat middag! Igår kväll hade Martin och Adam bestämt att vi skulle ha team fest med vårat team och fitness, så vi var uppdelade i två lag och sprang runt och gjorde olika uppdrag för att samla poäng, var riktigt kul och vårat lag vann :)
 
I torsdags åkte Mikaela från Umeå hem som har varit här på praktik så jag passade på att skicka hem min mobil som är trasig med henne! Har därför varit tvungen att skaffa ny mobil med spansk nummer. På kvällen var jag barnvakt åt en norsk 5 årig tjej, hon var jätte snäll och förstod förhoppningsvis det mesta jag sa i alla fall. Bara man byter ut några ord och lägger på en hurtig/ förvånande ton så är det lugnt ;)
 
Här är föresten en bild från våran "mysiga" matsal på jobbet, kakelväggar och lysrör...
 
Maten är i alla fall helt okej, Finns ungefär tre olika rätter att välja mellan men det kan dock vara lite konstiga kombinationer som tillexempel igår när vi fick kyckling med lax i (!?)
 
/Frida
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0